Thursday, February 10, 2011

情人節周末

星期六訓到黄朝白晏,牙又唔擦面又唔洗,攤晌電腦面前打機。忽然看更按鐘話我有delivery。弊,蓬頭垢面衣衫不整,只好叫送貨哥哥放晌門外。沖完涼打開門口就見到紮花。早左兩日到。睇下個card先。好熟面口喎,啊,同公司係我做滿5年時送比我既message一樣。



夜晚去食sushi buffet。又係發癲既時候。淨係sashimi都80塊。連兩支sake同貼士,埋單才$60。



星期日估唔到仲有禮物。我仲係張床度未訓醒,感覺到Dondon晌我側邊郁下郁下咁,原來Dondon想幫我帶起條鏈。心型既添。多謝Dondon,呢個情人節周末真的充滿驚喜。



 


本來應承外甥女情人節去Boston探佢,但係佢地剛剛領養多隻貓,Dondon有敏感唔去得,唯有快郵寄隻熊仔tum下佢。



2/10/2011 THURSDAY DINNER


粟米雞肉飯



薑荵炆蠔



炒三絲



無色西洋菜湯。會唔會係未煲足4個鐘?抑或落唔夠西洋菜呢?



2/11/2011 FRIDAY DINNER


食'清雪櫃'餐


擔擔麵



皇帝菜



依然無色西洋菜湯



Dondon 評論 - 個麵d肉太多根菜有沙湯無味


唯有開罐沙甸魚比你喇。同埋車里子。



2/13/2011 SUNDAY LUNCH


生菜雞絲粥



蘿蔔芋頭糕



湯丸



2/13/2011 SUNDAY DINNER


生炒糯米飯 (其實係似糯米糕多d)



韭黃炒蛋



雞腳花旗參湯



 


情人節快樂~~~


7 comments:

fatty said...

你落唔夠西洋菜呀,兩個人,要 一磅左右=500 g!
[版主回覆02/14/2011 23:28:00]I should ask you before I make anything.
Steak for tonight. If I buy an expensive one nothing should go wrong - I hope

BigDaddy said...

Happy valentine to you and Dondan!!  I was in NYC briefly on Saturday, just in and out due to the terrible parking conditions caused b y the New Year celebration/Lion Dances...All roads around Chinatown were blocked with NO PARKING.   I showed my ID and ask for a parking space and the cops told me they cannot even find a space themselves coming to work!!  
I ended up pulling in a metered space down by Grand Street...put my pass on the window and it was OK for the rest of the day.
[版主回覆02/15/2011 00:12:00]I didn't know they were still celebrating!

BigDaddy said...

I am sure the steak will be good!! 24 oz T-bone!! All the way!!
[版主回覆02/15/2011 00:14:00]I'll look for that tonight. Thank you Big Daddy!

冬冬 said...

嘩,今次真係num過布num咯!又收花又收鏈......
睇到您話Dondon o向您側邊郁下郁下,我初時都估到係鏈,不過以為係Dondon送佢自己條大鏈(撚)俾您..... .....點知原來咁sweet送條心型頸鏈俾您,今年ge情人節唔使祝您都開心晒喇!
不過我都錫番啖先!
[版主回覆02/15/2011 15:06:00]我初初都驚呀,咪詐訓囉。
回敬大kiss 一個比dearest 冬冬!

fatty said...

我 的 Steak 出左爐啦!
[版主回覆02/15/2011 23:50:00]Dondon didn't want steak last night ah
What kind of steak is that? Do you use only salt and pepper to season?

fatty said...

係乜都唔洗放,只在煎時、灑點幼海鹽係面!食時才加點黑椒粒,如果煎時加,黑椒會揮發好濃的味道,加芥辣!好好的配搭
係估唔倒咁好味!
[版主回覆02/16/2011 00:23:00]I should have no problem with this recipe

fatty said...

想咬啖!
[版主回覆02/16/2011 00:49:00]Vampire fatty.
My mom always says (and still does) she wants to bite me ga!