識左 另一Angela 成廿年。呢個weekend 佢同仔仔+老公黎紐約玩。
Angela 拋夫棄子同我去食lunch。帶Angela去midtown 既Sardi's。環境不錯,牆上掛滿名人的卡通肖像同簽名。
叫左海鮮沙律,黎到忽然唔想食凍冰冰的食物,於是偷食Angela既公司三文治+薯條。
兩個Angelas 傾足3個鐘。Angela對我是毫不保留,乜都講得。基於佢對大陸人的偏見,Angela 好唔贊成我同Dondon一齊,佢覺得思想行為生活習慣分別那麼大,怎能相處?我以前亦有咁諗,但相處落又ok。最重要係我唔會被Dondon大陸化. Angela 你放心吧,將來你唔會見到我周街痞,我亦不會隨街吐痰!
6/12/2011 SUNDAY LUNCH
Dondon 一個人的份量-
兩孖油炸鬼
一鍋雞絲冬菇粥
6/12/2011 SUNDAY DINNER
粉絲蝦醬蒸豬肉
蠔油菜心
羅漢果雪耳豬骨湯
8 comments:
Dondon 被美國人同化啦。
不過你們現在還是兩個人的事!一但註冊結婚,就會變成兩家幾十人的事。
那時可能會見多好多野
[版主回覆06/14/2011 23:53:00]咪嚇我喇,不過諗諗吓都係維持原狀唔結婚好囉
I have to say my 2 cents! Dondon is a good man, I think he is a very caring man! It doesn't matter where a person is from, we should concentrate on what this person is like...judge it for yourself, not what other said!
I am highly sensitive to what people say...yeah, so and so is from where, and so and so is no good because they are from that place....just think...what if the whire American people are saying that about us HKers??? How would we feel??
Just my personal thoughts, please don't get offended.
[版主回覆06/15/2011 00:56:00]我只係覺得文化唔同。 Dondon固然係個大好人。仲有佢係唔踎唔吐痰架
hello...i am from NY too...nice to meet you here
[版主回覆06/15/2011 07:12:00]你好吳太定胡太呢 ?
2個都唔係, 係伍呀 其實同大陸人一齊有咩所謂, 都係中國人jeh......
[版主回覆06/15/2011 09:09:00]話唔夾個個都唔係我,個個都冤枉我呀
唔係話你呀, 我老公都係大陸人, 不過好細已經黎左, 所以都唔係好似hk見到個d...... 我支持你呀!!
[版主回覆06/15/2011 09:41:00]多謝伍太太!
I've met some of LC's 赤腳大夫 colleagues whose manners are so .... impeccable that they put most HKers to shame. It was outright scary to me that they've never been out of China.
With 1.3 billion people, there'll always be plenty of exceptions. And some of them are truly exceptional...
[版主回覆06/15/2011 10:36:00]還都是那句" 文化不同 " 。Dondon大佬吃飯時把筷子插到送內抄下抄下,Dondon話那是" 不拘小節 ",佢阿嫂談話時大大聲口沫橫飛指手畫腳Dondon話佢" 大方得體 "。我夾送唔飛象過河他卻說我鬼崇。
明明有公筷,我老闆娘都唔用,自己夾來夾去.......(佢都係大陸人,鄉音都未甩)
[版主回覆06/16/2011 23:37:00]" 文化不同 文化不同 "
我好鍾意用呢個term,免得罪人
NICE TO MEET U!
Post a Comment