爸爸媽咪來了兩個多星期。雖然會同佢哋出吓去食飯,但都係去些平民地方,離不開 Flushing。家姐嚟了兩天立即帶我哋去食返像樣一點的東西,遠離 Flushing。
平時我返了工他們只可在附近逛,因 1K 的地區不是太好,爸爸媽咪行出行入也見到廢車場,graffiti,車房,大陸人, 滿地垃圾, public housing,爛屋爛車,我都寧願他們多留在1K。
幸好他們還有個富裕大女,安排了他們去倫敦數天。上星期剛回來, 今天家姐又 send 了個 itinerary 來,原來 book 了 Bermuda Cruise 比他們下星期去。$2,200,我一定唔捨得。
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
家姐以前亦好努力生BB,試了幾個月唔得立即開始IVF。試了五個 cycle 用了過 $100,000不成功, 立即領養,又洗了 $20,000 多。最後幾開心,一家三口。
我最盡力只可做到食中藥。身為西醫的家姐不贊成我繼續食中藥。她說那些不知名的中藥成份令我暴肥,她很擔心。IVF成$20,000 一次,機會仲好低,我唔會徙錢搏,領養更加唔使諗。
雖然我唔係名門望族大富大貴,但嫁比Dondon 後生活上的確有一個大downgrade。我無所謂因為 Dondon 好錫我,但如果有細路我唔想佢喺呢種環境下成長。所以我還是決定唔生BB了,無謂累己累人。
如果我有錢,以上問題就全部可解決了。
13 comments:
我唔係好明點解嫁左俾DONDON之後會係一個大DOWNGRADE?
[版主回覆05/11/2012 00:43:17]最主要係居住環境, 其他其實係開心好多嘅。
我家姐嚟親都叫我搬, 姐夫仲衰, 講到明唔入FLUSHING, 怕比人打劫偷車喎。
how lucky is your parent, two trips to england and bermuda, at the end of the month they will go back to they hometown toronto. yes your sister is right, most of young guys don't want to live in flushing because they all can drive and perfer living in better area like freshmeadows, bayside, little neck to avoid the criminal place in flushing especially in college point area. even me, if I go to flushing I rather take a bus to avoid finding parking space there, same as china town area too.
身為西醫的家姐不贊成我繼續食中藥, absolutely right, the menu is good but the 中藥成份 who knows is the real things. why don't you see OB/GYN Doctor to deeply check see what is needed to have BB, I think Dondon also need to be check up too.
I have a thought that may be you guys working too hard for the company in the past and have too much pressure on your head, that will make your body function not in the right track, now your work is less pressure, make be you can make it very soon.
[孖記回覆05/11/2012 01:31:02]life style is follow by your steps, things will go better when your mood is in good condition. travelling can change your mood, hoping that you can make something in toronto's trips. best wishes for you and dondon.
[版主回覆05/11/2012 01:12:44]每朝由 1K 行去地鐵站,沿途我都心酸酸,希望遲啲 Dondon 肯搬啦。
我睇哂醫生乜都 check 哂,問題不在我。 唉,一言難盡!
咩係IVF? 其實最重要係開心,有無錢都無所謂。 我又無覺得自己係downgrade左自己,雖然老公同我既家庭背景好大分別, 而家人一開始都有D反對聲音,不過因為我既堅持,所以佢地唯有支持我。 吾駛咁心灰喎,生B呢D事係可遇不可求,順其自然啦。或者你吾諗會比較開心D,仲多D機會呢!
[Mrs. Wu回覆05/12/2012 01:18:30]下?哈哈哈哈哈,比佢聽到實爆笑!我都想佢係creative director, 不過好可惜吾係。
[版主回覆05/11/2012 21:25:01]係咩? 你老公個樣同打扮好香港呀!我同YANYAN都覺得佢好似喺廣告公司做Creative Director 嗰類。
[Mrs. Wu回覆05/11/2012 10:29:46]我老公唔系香港人呀,佢都係大陸出世, 細個過來美國.
[版主回覆05/11/2012 04:35:49]IVF = 試管嬰兒.
都唔係錢嘅問體。Dondon 就算發咗達都會煮返喺 Flushing。 你同你老公都係香港人, 始終啱 key 啲嘅。Dondon 係好大陸嘅大陸人,我哋相處要好多忍讓。
我同意Venus所講的順其自然,當你不再強求,反而天父可能送你一份驚喜禮物。
[版主回覆05/11/2012 04:40:31]我都想,但生理上女人每個月只有 3-4 日可懷孕,唔捉緊呢幾日就無機會喇。
Angela , 妳現在有開心生活, 有關心妳的 dondon, 也有可預見樂觀的將來....
祝妳事事如意....
[版主回覆05/11/2012 09:40:44]多謝你哋成日提供正能量!
生活是兩個人一起建立!小孩子是緣分,怎樣成長,環境真係好重要!記得孟母三遷的故事嗎?
[版主回覆05/11/2012 21:29:43]我都放棄生lu。 我諗生咗會太多分歧。 我實想遷, 但Dondon覺住喺度無問題。
money is important to a very large extent, i agree.
You can try IVF. Why not? I think you have some savings. My friend tried it during 5 years! And she finally got a baby boy last year! It was a painful and expensive process but it worked at the end!
[版主回覆05/11/2012 21:37:17]我唔捨得呀~~~~機會得 15%, 唔係同我自己試差太遠。
do you know about homeopathy? It is natural medicines/herbs. Google it. It can help you and it is not expensive!
[版主回覆05/11/2012 21:49:38]好深奧咁, 我 print 咗出嚟慢慢睇。 其實我啱啱放棄生BB,不過睇睇先, 唔改Mrs Tin Tin!
[版主回覆05/11/2012 22:01:14]Thank you!
It's you guys decsion in life, and I respect whatever it will be.
Money is not everything, but without money there is nothing!!!
[版主回覆05/11/2012 23:33:46]我諗我用錯表達方式。 其實我剩係想"萬一"有咗BB會搬咋。
Based on your description of the neighborhood, I think you should move with or without a baby. Don't wait til something bad happens before moving. It's not worth the risk.
[版主回覆05/13/2012 22:03:34]Hush~~~~~~~~~
[The Teacher回覆05/13/2012 21:29:52]what did your kid brother say about poop and protein....
[版主回覆05/13/2012 21:09:44]唔記得提 --- 香港人都有衰人,黑人大陸人都有好人!
[The Teacher回覆05/13/2012 12:42:35]哎呀,比 BigDaddy 睇到又比佢鬧喇...........
喂,寫得咁高深做乜鬼呀? 哩條竹昇要查字典至明"不相伯仲"點解...
[版主回覆05/13/2012 04:55:40]早晨TEACHER!
黑人VS大陸人,對我嚟講不相伯仲。
[The Teacher回覆05/13/2012 04:22:35]I suppose it's better than the Bronx
[版主回覆05/13/2012 04:04:15]最弊DONDON當FLUSHING係寶呢。
ANGELA唔好咁快就話放棄 好多嘢都要講緣份架 一切順其自然啦
祝妳永遠幸福快樂
[版主回覆05/13/2012 21:12:38]多謝JO姐姐!
我一直都覺得雖然dondon係用佢嘅方法錫你,但係你同佢好似有好多生活上嘅fundamentals都好似無傾過、或者無共適。我贊成你哋兩個先用多啲時間相處,任何大決定(包括買樓、生仔)都唔好急急做,因為好多大決定都會有長遠影響。你哋先結咗婚無耐,俾我未結到起碼一兩年都唔好計劃咁多,就focus on現在的生活狀態吧!
[版主回覆05/14/2012 02:24:19]見一步行一步?如果唔諗到太遠暫時99%時間都覺得開心嘅。
Post a Comment